نماینده فروش محصولات شل در ایران

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

شرکت شل یک شرکت چند ملیتی است که به عنوان بزرگترین شرکت نفتی اروپا شناخته می شود. شهر لاهه هلند میزبان ساختمان مرکزی این شرکت است و ادارات و دفاتر مهم آن در شهر لندن قرار دارند. شرکت شل حاصل ادغام دو شرکت هلندی و بریتانیایی به نام های شل و رویال داچ می باشد که در سال ۱۹۰۷ اتفاق افتاد و موجب شد تا نام رویال داچ شل برای آن انتخاب گردد. امروزه این شرکت تنها به نام شل شناخته می شود و اعتبار زیادی در سطح جهان دارد. نماینده فروش محصولات شل در ایران در گذشته به صورت رسمی در اختیار چندین شرکت مختلف بوده که اکنون دیگر نیست.

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

شرکت شل در زمینه پالایش و توزیع فراورده های نفتی و اکتشاف و استخراج نفت فعالیت دارد. همچنین به تازگی برنامه هایی را برای تولید انرژی پاک از طریق باد، نور خورشید و هیدروژن دنبال می کند. امروزه شرکت شل با کیفیت ترین و پرمصرف ترین روغن موتورهای جهان را تولید می نماید و از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع روانکار محسوب می شود. روغن ها و گریس های تولیدی این شرکت بر اساس بالاترین و بروزترین استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. در حال حاضر نمایندگی شل در هر نقطه از جهان در دسترس مشتریان قرار دارد و انواع محصولات روانکار را برای مصارف مختلف به آن ها عرضه می کند.

 

 

چرا روغن موتور شل طرفداران زیادی دارد؟

 

برندهای مختلفی از روغن موتور در بازار وجود دارد اما در بین آن ها روغن موتور شل طرفداران خاص خود را دارد. دلیل این محبوبیت به کیفیت محصولات و اعتبار شرکت شل باز می گردد. روغن موتورهای شل میزان گرانروی بسیار خوبی دارند، همچنین وقتی در موتور خودروهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند، سطح اصطکاک را به پایین ترین حد می رسانند و همین خاصیت موجب کاهش ساییدگی قطعات مختلف موتور می شود. از طرف دیگر مواد بکار رفته در تولید روغن موتورهای شل به بهینه سازی کارکرد موتور کمک می کند، مانع از زنگ زدگی و خوردگی بخش های مختلف آن می شود و بخش میانی سیلندر و پیستون را به طور کامل آب بندی می نماید. انواع روغن موتور شل در نمایندگی روغن و گریس این شرکت عرضه می گردند.

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

ویژگی های منحصر بفرد گریس شل چیست؟

 

گریس شل یکی از بهترین و شناخته شده ترین محصولات این شرکت است که از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد. گریس شل قادر است تا به خوبی اصطکاک بین سطوح مختلف را کاهش دهد و ضمن جذب رسوبات و ذرات معلق، از فرسایش دستگاه یا قطعه ای که در آن استفاده شده جلوگیری کند. گریس های شل درجات متنوعی دارد و در انواع صابون های لیتیوم، آلومینیوم، کلسیم، سدیم و ... تولید می شود. از ویژگی های منحصر بفرد گریس های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • مقاومت ارتعاشی و برشی بالا
  • مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون
  • افزایش راندمان گیربکس
  • حفاظت از قطعات در برابر فرسایش و خوردگی
  • طول عمر زیاد

 

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران چه شرکتی است؟

 

با توجه به تحریم هایی که در سال های اخیر متوجه ایران بوده، بسیاری از شرکت های بزرگ در ایران به صورت رسمی فعالیت ندارند و محصولات آن ها به صورت غیر رسمی وارد کشور می شود. شرکت شل نیز از این قاعده مستثنی نیست و نماینده فروش محصولات شل در ایران به صورت رسمی فعالیت نمی کند. اما در این میان افرادی هستند که از این شرایط سو استفاده می کنند و از طریق عرضه محصولات تقلبی شل اقدام به کلاهبرداری می نمایند. بنابراین بهتر است برای خرید محصولات اورجینال شل به سراغ شرکت های معتبر و با سابقه بروید. این شرکت ها با استفاده از شهرت خود و از طریق واسطه های خارجی محصولات شل را وارد ایران نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

آیا کیفیت محصولات کلوبر از شل بهتر است؟

 

یکی از شرکت های خوش سابقه تولید کننده انواع روانکار اعم از روغن موتور و گریس، شرکت کلوبر است. این شرکت که در آلمان قرار دارد، روغن صنعتی بسیاری از کارخانجات بزرگ دنیا را تامین می نماید. البته این شرکت در مقابل شرکت شل از شهرت کمتری برخوردار است، ولی کیفیت محصولات آن با محصولات شرکت شل رقابت می کند. در حال حاضر شرکت کلوبر بیش از ۲۰۰۰ محصول تخصصی دارد که هر یک از آن ها در بخش های خاصی از صنعت استفاده می شوند.

 

گریس کلوبر یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر بفرد، به فروش بالایی در سطح جهانی دست یافته است. از ویژگی های گریس کلوبر می توان به جلوگیری از خوردگی و سایش قطعات، جذب آلودگی ها، کاهش فوق العاده اصطکاک سطوح و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب اشاره کرد. نمایندگی کلوبر در ایران کلیه محصولات این شرکت در اختیار افراد، کارخانه ها و شرکت های مختلف قرار می دهد. قیمت محصولات کلوبر در مقایسه با شل مناسب تر است اما از نظر کیفیت برابری می کند و در پاره ای موارد کیفیت بهتری دارد.

 

 

کلام آخر

 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تاریخچه و محصولات برند شل آشنا کنیم. این برند اروپایی محصولات روانکار متنوعی دارد و اخیرا در صنعت انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده است. محصولات این شرکت با بالاترین درجه کیفی تولید می شوند و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند می توانند عملکرد موتورها و دستگاه هایی که در آن ها استفاده می شوند را تا حد زیادی بهبود دهند. در مقایسه محصولات کلوبر و شل دریافتیم که هر دوی این شرکت ها دارای محصولات باکیفیت هستند، اما شهرت شرکت شل به خاطر سابقه زیادی که در این زمینه دارد از کلوبر بیشتر است. همچنین گفتیم که به دلیل تحریم ها، نماینده فروش محصولات شل در ایران به صورت رسمی وجود ندارد.

 

شرکت پارس شایان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بازرگانی است که سال هاست در زمینه پخش و فروش انواع روانکار شامل روغن موتور، روغن های صنعتی، گریس و … در سراسر ایران فعالیت می کند. این شرکت افتخار دارد که محصولات خود را به صورت اورجینال از بزرگترین برندهای مطرح دنیا مانند شل، توتال، کلوبر، موبیل و … تهیه کرده و با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. برای اطلاع از شرایط استثنایی فروش انواع روانکار با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 19 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی